Saturday, October 30, 2010

IM TALKING ABOUT ME:aku dah berubah~

♥ lying : fuck liar ..! sial betol,aku benci penipu..seriously >O< [aku xkan menipu lagi , sayang kau B;)]

i ♥ being a housekeeper : no.! -HOUSE WORKS- fuck them..memenatkan  & menyampahkan aku.. i must finish them alone..nononono,aku bukan orang gaji. -,-

i ♥ listening to a guitar sound : i make them by myself..aku boleh main guitar ;) yeayeayeay! suka sangat! hihi.

i ♥ hardcore music+their vocal voices : am only ♥ a hardcore voice..not thiers music anymore ;)
[B,kau sedarkan aku] music dorang memang menyerabutkan lorgh. tapi i'll work as basist when miro playin a hardcore music..ahahah ;D

i ♥ to have many friend : i don't care even if i don't have any friend..hee.

i ♥ fighting with my younger sis : am the most perfect sis ;) ahahaha.
[ sayang la..adik-adik,dorang akan sayang kau (mama cakap)]

i hate the kingcontrol : even if u're the kingkongcontrol..i don't care,i still ♥ u ;) ,huhu..! kau..,aku suke kau.

i never go to the boy's house..nonono,said no to the boy's house! : i go to his house,oftenly!
teroknyer~ kan? tapi...! aku xbuat apepun okey! kissing itu tidak ada..! memang tu pekara biasa bagi semua,tapi aku tak nak jadikan itu pekara biasa untuk diri aku,aku tidak suka ![bapak skema ayat]hehe.

i never take "CINTA" as my word : now...i was[goodnyte cinta] ouih,jiwangnyer aku ni ;)
takpelah...just sometime,kan? huhu.

i ♥ screaming in the class : am the quite person,anywhere i've been.

i hate tv : i have too ♥ tv ;( ,my boyfriend xbagi keluar rumah..! dasyat x? bapak dasyat...so,aku terpaksa lah menghadap tv almost the whole day..takde kerja nak buat! -,-bosan..tapi aku okey,sebab kau ada ;)

i can't stand when anyone wanna pick a fight with me : hurgh...bodohlaah korang nak gaduh dengan aku sama je macam korang gaduh dengan diri sendiri sebab aku akan kunci mulut aku time gaduh ;) aku bukan
bodoh thats why aku tak suka gaduh-gaduh.

i hate korean boy : hurmm comel jugak dorang ni [penagruh yeoja lee na] huhu.

# memang banyak yang dah berubah,ada yang xmasuk dalam list sebab dorang lari time aku nak type pasal dorang,huhu..
papepun..perubahan yang baik tu [syukuralhamdullillah]
perubahan yang buruk tu[change yourself myra! jangan jadi teruk..xpayah buat perangai beruk!]

No comments:

Post a Comment